maandag 22 juni 2015

Langs de Mur

21 juni
Vandaag maar een klein stukje gefietst. Maar 34 km. Maar omdat de klimmen steeds meer worden gaat het niet zo snel en ik ben erg moe. Morgen de laatste ca 50 km. En dan met de trein terug. Het weer is koud en regenachtig. Dat maakt het niet makkelijker om door te gaan. Waarom ik nu niet al de trein neem? De verbinding is op zondag niet ideaal en er is geen loket open. En dat ik niet alles kan fietsen wat ik wil, daar kan ik mee leven omdat de omstandigheden zo waren dat ik de route in moest korten. Maar stoppen omdat ik moe ben of het weer minder mooi is. Krijg ik spijt van. Als het echt de hele dag had geregend dan had ik wel al in de trein gezeten.
Maar het is best een mooie route en vandaag een halve rustdag, maakt dat ik er morgen wel weer tegen kan.
Sta vandaag op 1 van de goedkoopste campings van de vakantie en met het meest luxe sanitair.  Geen spijt van die paar km die ik over de drukke weg moest rijden. De camping Olachgut ligt aan de andere kant van de Mur dan de route, dus even de ene brug over stukje drukke weg en dan de volgende brug over en je zit weer op de route.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten