woensdag 3 juni 2015

EV 6 of Donau route

Vandaag het toppunt van een kote fietsdag. Ik starte laat voor mijn doen dan. Rond 9.00uur, het was toen al behoorlijk warm en na de afgelopen dagen waarop ik eigenlijk meer gefietst heb dan ik normaal doe de eerste dagen, was ik ook moe. Zo moe dat ik moeite had met fietsen. Nu is de route ook niet super interesant. Die loopt nl langs een drukke weg en is onbeschut. Bij Esztergom op een terrasje besloten dat het handiger was om te stoppen en dan te bepalen of ik door ga de pusta op of toch maar via het Balaton meer naar Oostenrijk fiets. De weersvoorspellingen geven 30+  aan. Voorlopig.
Op dit moment bevalt het me wel in om hier te fietsen ik heb me nog niet onveilig gevoeld. Mensen zijn wat stug nemen meestal niet het initiatief tot contact maar zijn wel vriendelijk als jij contact maakt.
De campings die ik gehad heb zijn schoon oud en goed onderhouden.  De temperatuur mag een paar geaatjea lager maar verder is het genieten
Ps: de vorige blogs zijn in verkeerde volgorde geplaatst. En streepjes enz op de letters zetten lukt niet met mij  mobiel. Dus plaats namen zijn niet volledig juist gespelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten