donderdag 19 mei 2016

Meline- Barvaux

Donderdag 19- mei 2016
Ondanks de rustdag van gisteren toch nog pijn in de enkels en heupen. Dus besloten dat het vandaag voor de trip de laatste etappe zou zijn.
Het was een redelijk makkelijk te lopen etappe. Met niet al te steile hellingen en afdalingen. Veel onverhard of deels verhard. Alleen voor het mooiste stuk de dolmen had ik het alternatief moeten nemen. Er stond op de kaart dat die er ook waren op de hoofdroute maar dat was nauwelijks meer dan een rechtopstaande  rots in het bos. Als ik de foto's zie van de Dolmen van Weris dan zijn die wel wat spectaculairder. Maar goed het laatste stuk van de route wil ik nog wel een keer lopen en dan kijken of het niet handiger is om dat stuk van station naar station te lopen. De campings liggen vaak best ver van de route. En de route steekt een aantal maal de spoorweg over. Moet ik thuis maar eens na kijken.
Voor nu eerst maar eens uitrusten, nieuwe schoenen en sokken kopen want door beide ben ik heen. En wat meer trainen voor ik aan zo'n uitdaging weer begin.
Zal proberen om deze week de foto's er nog bij te plaatsen.
Durf ik met deze ervaring het aan naar Zweden, Noorwegen of Schotland te gaan? Ja. Als ik het goed plan en vooral goed nadenk over wat ik aan eten meeneem en dat wat beter uitbalanceer dan dat ik nu had gedaan dan lukt dat wel.  Ik had nu in hoofdzaak ontbijt en diners bij me. Er van uitgaande dat er onderweg wel brood enzo  te koop was. Maar dat viel soms tegen. Brood lukte nog wel maar beleg vaak niet omdat Eem dorp hooguit een bakker had.
Maar goed ik heb genoten en bijgeleerd. Op naar de volgende ervaring en tocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten