maandag 2 mei 2016

Wasserbillig- rosport

Maandag 2- 5-2016
Vanmorgen scheen de zon toen ik wakker werd. Heerlijk. Denk dat het wel tegen het vriespunt heeft gezeten vannacht. Ik had tenminste een erg koude neus en het gras was wit.
Vandaag was de tocht wel een uitdaging.
Was je eindelijk die berg op geklommen moest je weer helemaal naar beneden.
Veel van het klimmen en dalen was via een trap. En geen kleintjes. Ik heb geen treden geteld maar ben er van overtuigd dat het tegen de 500 loopt. Was het geen trap of glad modder pad dan moest ik wel een beek door. En dat 4 keer. Zonder een behoorlijk pad aan beide zijden. Maar het gebied is super mooi. De paden een avontuur. Zeker met een rugzak. Maar ik geniet van de uitdaging.
Vandaag ca 16 km gelopen niet slecht in dit gebied.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten