zaterdag 7 mei 2016

Diekirch-Vianden

Zaterdag 7-5-2016
Vandaag weer op weg. Het liep niet zo lekker vandaag. Ik had veel last van mijn voeten en liep daarom verkeerd, wat weer extra vermoeiend is. Ook had ik het gevoel dat de rugzak scheef was geladen. Zeer irritant, net als dat je waterzak lekt. Ben je net op weg kun je stoppen en je rugzak weer uit pakken anders krijgen je de zak er niet uit. Gelukkig was die alleen maar niet goed dichtgedraaid.
Dit stuk van de route loopt een aantal km langs eigenlijk over een zeer drukke 70 km weg. Wat het wandelplezier niet vergroot. Gelukkig was er ook een groot deel onverhard en door het bos. Dat was lekker koel. De rest van de route ging over rustig wegen en fietspaden met super uitzicht en volle zon. Het was 25°c las ik ergens op een bord. Best warm om te lopen.
Ik was redelijk op tijd op de camping en ben nog even Vianden in geweest.
Behalve 2 mooie kerkjes en een mega kasteel op een berg lijken alle plaatsjes op elkaar.  Een supermarkt is er niet wel een bakker gelukkig. Het tank station is de beste supermarkt in de buurt.
Ik ben vandaag een beetje negatief geloof ik. Dus stop ik maar. Morgen nieuwe dag met nieuwe kansen. Veel klimmen en veel bos en onverhard als ik het goed zie op de kaart. Vandaag 15 naar de camping en nog 3,5 naar Vianden  gelopen. Mooier afstand. En niet eens fout gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten