dinsdag 17 mei 2016

Pouhou- Hotton

Dinsdag 17 mei 2016
Vandaag best een mooi stuk gelopen en niet heel zwaar. De GPS track klopte niet dus moest vertrouwen op de kaart en bewegwijzering. Het is goed gegaan. Nu heb ik alleen morgen waarschijnlijk een probleem. De camping die voor vandaag gepland was is ca 6 km hier vandaan en dan weer 22 km verder op moet dus een kijken wat ik kan doen 28 km is teveel van het goede. Begin langzaamaan ook last te krijgen van mijn heupen en enkels. Dat vind ik erger dan een track die niet klopt.
Gisteravond een gezellige avond gehad. Bij een klein kampvuurtje. Tot het echt koud werd. En het is flink koud geweest vannacht. Denk net boven het vriespunt.
Vandaag was het ook koud vooral de wind. En behoorlijk bewolkt. Zolang je liep ging het wel maar pauze houden was eigenlijk alleen in luwte mogelijk of als de zon even scheen.
Liep volgens mij vooral hoog vandaag want ik had spectaculaire uitzichten. Af en toe leek het of je heel de Ardennen kon overzien. Zo gaaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten