zondag 1 mei 2016

Op weg.

1-05-2016
Het heeft de hele nacht geregend. Vanmorgen dus alles nat in moeten pakken. Gelukkig kon alle natte zooi met mijn zoon mee. Hij is nu naar huis en ik op weg naar een start plaats. Neem in ieder geval de trein richting Mertert en misschien loop ik dan nog een stukje door naar Wasserbillig. Maar dat is afhankelijk van het weer. En of de camping nog bestaat.
De camping bestond nog maar zag er niet aantrekkelijk uit. Dus door gelopen naar Wasserbillig. Ben uit eindelijk in Manternach uit de toren gestapt en verder gaan lopen. Het was inmiddels droog.
Het eerste stuk was wel een avontuur. Een paar rubber laarzen met spikes had geen overbodige luxe geweest. Het pad was een en al modder en dan ook nog schuin of omhoog of naar beneden. Ben op de eerste km een keer of 3 weg gegleden. 
Daarna ging het beter. Behalve dat ik de rest van de km extra gewicht aan blub mee moest sjouwen heb ik er niets aan over gehouden. 
Heb vandaag toch nog ca 10 km gelopen.
Ben er achter gekomen dat het plaatsen van foto's niet altijd lukt dus plaats die apart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten