maandag 9 mei 2016

Vianden- Obereisenbach

Zondag 8-5-2016
Surprise, begin van morgen met de steilste optie om bij het kasteel van Vianden te komen. Dat was gelijk een goede warm loper. Wel een heel mooi stuk. Maar dat stuk zette wel de trent  voor de etappe van vandaag. Het bleef bij regelmatig smalle bospaadjes die steil om hoog of naar beneden gingen. Een flinke uitdaging. Vooral met de warmte. Weer 25+°c , niet erg maar maakt het lopen nog zwaarder. Voor mij in ieder geval. Om 14.30 had ik pas 13 km gelopen( was om 8.30 gestart) en moest toen nog 12 km. Er bleek een half uur later een bus te gaan uit Stolzenbourg waar ik was. Die heb ik maar genomen. Heb nog even overwogen om de etappe van morgen ook over te slaan en direct naar Clervaux te gaan. Maar zo hopeloos ben nog niet. Er is is nog wel een mogelijkheid dat ik morgen doorloop langs de gr 5. Dan ben ik over een week of zo in Luik en zou vanaf Maastricht het pieterpad of het pelgrimspad voor de overige dagen kunnen nemen. De eerste km lopen nog samen. Moet dus goed opletten welke afslag ik neem. En neem ik de vekeerde loop ik echt niet terug.
Morgen schrijf ik wel wat ik he gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten