donderdag 12 mei 2016

Trosvierges-Gouvy

Woensdag 11-5-2016
Ja, wat zou ik van vandaag eens zeggen.
Het traject had beter geschikt geweest voor de fiets. Van de 20 km zeker 18 asfalt.  Het grootste gedeelte van de route ging door glooiend open landschap. Als of  ze onze  Hollandse polders hier op de heuvels geplaats hadden. Met wat mooie stapelwolken er boven wel super mooi.
Maar in het kleine stukje bos wat er tussen zat stap ik verkeerd en ga door mijn enkel. Onverhard lopen ging nog wel maar verhard deed op een goed moment zoveel pijn dat ik besloot morgen maar een rustdag te nemen.
Dat besluit heb ik maar weer in getrokken.
Ik sta op camping Lac de Cherapont. Niet echt een trekkers camping, maar je bent welkom. Toilet gebouw is wat oud maar oké ook niet erg. Water zou ik daar ook moeten halen. Dan begint het probleem. 1kraan doet het maar geeft een piep klein straaltje. Dus dan maar het herentoilet Die doen het wel.
Wil ik gaan douchen, muntje van een euro kwijt en alleen koud water. Receptie gesloten. Wanneer ze open zijn geen idee.
Ook geen nr wat ik kan bellen bij problemen. Morgen gooi ik mijn stageld min €1,00 door de brievenbus(als die er is) en ik ben weg. Heb eigenlijk de neiging om zo weg te gaan. Maar dat is helemaal tegen mijn gewoonte in, maar zo slecht heb ik nog nooit gestaan.
Hoef morgen gelukkig niet persè 20 km te lopen er zit ook eerder nog een camping. Mocht het lopen slecht gaan.

Was met koken wel lekker bezig. Ik heb plastic bestek van sea to summit, niets mis mee. Tot je het  te dicht bij de vlam van je brander legt. Toen had ik geen vork meer. Mijn mes had ik al op een eerdere vakantie verloren, heb nu alleen nog de lepel. Mag ik wel zuinig op zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten