dinsdag 3 mei 2016

Rosport-Echternach

Dindag 3-5-2016
Vanmorgen heb ik eerst uitgeslapen( het regende toch). Toen het droog werd de boel in gepakt, en gaan lopen. Bij Echternach hield ik het voor gezien. Ik heb maar 10 km gelopen.  Mijn langzaamste ooit.  Mijn gemiddelde snelheid was 2.2 km per uur.  Maar dat was ook niet zonder reden. Natuurlijk was het omhoog en naar beneden. Maar ook plaatselijk zeer glad. Waardoor ik op nieuw 2  maal flink onderuit ben gegaan op een erg steil stukje. Iedereen die ik spreek en het pad loopt stuit op het probleem van de gladheid. Maar het gebied is ook super mooi en ruig. Waardoor er ook het nodige geklommen en geklauterd moet worden. Soms ook onder omgevallen rotsen heen.
Dat ik zo langzaam ga maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Campings genoeg in deze omgeving. Mijn streven is er heel komen en ook nog genieten. Dus op een stukje stabiele ondergrond even om je heen kijken. De foto's plaats ik wel als ik thuis ben.
Vanmiddag Echternach nog in geweest. Leuk plaatsje. Het stikt er alleen van de Nederlanders. Zelf op de VVV word Nederlands gesproken. Wel handig als je wat wilt weten.
Verder moet je hier maar afwachten of er Duits, Frans of Luxemburgs gesproken word tegen je. Nederlands is ook nog een optie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten