vrijdag 5 augustus 2016

Weekendtripje

5 augustus 2016
Bijna onvoorbereid op stap.
Na flink veel werkdagen na mijn laatste trip in de Ardennen was ik wel weer aan een uitje toe. Helaas wel een vrij weekend maar een lange vrijdag werken er voor. Gelukkig wilde een collega voor mij de helft van mijn dienst doen.
Zo kon ik vroeg in de middag weg.
Het eerste plan was de route afmaken op de Veluwe. Van Arnhem naar Lunteren lopen in een weekend. Maar 2uur reizen en 2 uur lopen was wel wat veel als je pas Rond 14 uur weg kan. Voor mij in ieder geval wel.
Dan maar weer de Lage Vuursche Utrechtse Heuvelrug. Mijn zus staat toevallig in Zeist op de camping dat is makkelijker bereikbaar dan haar huis. Dus een mooi startpunt. Een uurtje met de bus en ca een uurtje lopen. Mooi na een drukke werkweek en halve werkdag.
Op Zondag kan ik niet rechtstreeks terug vanuit Zeist dus ga ik morgen richting Hilversum lopen. Leidraad is een stukje trekvogelpad of Law 3 wat ik nog moet lopen. Hoever ik morgen kom geen idee. Genoeg campings onderweg dus als ik het zat ben stop ik gewoon.
Gisterenavond de camping spullen verzameld en vanmorgen wat kleding gepakt en nu gewoon op weg. O, ja ook nog even een kaart mee genomen
En maar even het stukje route op de GPS gezet. Kan ook wel met de mobiel maar die vreet stroom.
Ook al zijn het maar 2 nachtjes rugzak op en ik krijg een vakantie gevoel. Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten