zaterdag 6 augustus 2016

Dagje Zeist

6 augustus 2016
Vanmorgen wakker geworden met stevige regen. Toen het leek te stoppen de tent opgebroken om weg te gaan.
Helaas begon het weer en nog harder te regenen. Rond 10.30 werd het eindelijk droog. Toen geen zin meer om nog richting Hilversum te gaan lopen. Dus besloten om maar een dagje op de camping bij mijn zus gebleven.
Samen met haar richting Zeist gelopen. Dat hield mijn zus zo goed vol dat we even naar Slot Zeist zijn gelopen en door het dorp terug.
Een totaal van 10 km. Heerlijk genoten van de wandeling. Tot onze grote verbazing is het ondanks de donkere dreigende luchten droog gebleven.
Nu nog even genieten van het zonnetje voor mijn zoon me weer komt halen.
Met het openbaar vervoer is wel mogelijk nog maar wat ingewikkeld. En daar heb ik geen zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten