vrijdag 23 juni 2017

nog 1 nachtje slapen

Eindelijk is het dan zover.
De tassen zijn gepakt, de gps up tot date, de kaart van Polen is binnen. Ik kan weg.
Het koste wat moeite maar 24 uur later staat de nieuwste versie van de openfietsmap op mijn Garmin
Ook de nieuwste archiescamp staat er weer op.Dit was na 3 jaar wel weer noodzakelijk. Dat het allemaal zo lang duurde ligt waarschijnlijk aan mijn overjarige computer.
Jammer genoeg zijn de voorspellingen voor de eerste week niet zo goed. Dat het wat minder warm word is niet erg maar dat er dan regen en onweer komt vind ik wat minder.
ik heb flink wat minder bagage bij me dan andere jaren. In ieder geval past het nu in 4 kleine ortlieb voortassen. Als ik echt wil krijg ik het 3 en kan de tent in nr.4. Maar ja ik hou ook van een klein beetje luxe dus wil wel mijn stoeltje mee, en iets meer kleding dan met de rugzak.
Dat ik ook maar mijn voorraad zelf gedroogde maaltijden in mijn tas stop is bij zaak.
( Het zijn er maar een stuk of 10 😏) Een beetje overdreven maar ja ik had nog ruimte over en het lag er toch.
Ga nu nog even de hond uit laten.
De bijna gepakte fiets. Alleen de spullen die ik morgen overdag nodig heb moeten er nog in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten