woensdag 28 juni 2017

Grudziadz

Woensdag 28- 06-2017
Vandaag begon fris, maar voor ik de tent af had gebroken was het al aangenaam. Het zou een warme dag worden, met voor het eerst ern windje in de rug. Dat reed lekker door. Kwidzyn even in geweest. Die heeft een mega grote kathedraal. Het centrum ben ik verder niet in geweest. Moest dan nog hoger de berg op.
Daarna nog een tijdje in het dal van de Wisla gefietst. Lekker vlak. Hier bijna overal de R1 gevolgt, en die volgt niet uitsluitend de Wisla. Moest op een goed moment goed klimmen. Lijkt hier een soort stuwwal te liggen. Het is niet steil maar 10 x op een dag een helling is zwaar. Wilde vandaag eigenlijk door fietsen naar Swiecie. Maar als ik de binnenbocht van de Wislaroute neem ben ik van waar ik nu zit net zo snel in Torun en misschien wel sneller. Gezien de weersvoorspellingen geen slecht idee.
Had vandaag wel wat moeite om de ingang van de camping te vinden stond aan dd verkeerde kant. Moest me melden bij het zwembad. Tja als je geen pools leest is het soms lastig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten