maandag 3 juli 2017

Male miasto of de kleine stad

Maandag 3 juli 2017
Gisteren naar een camping gereden waarvan ik dacht dat hij naast Poznan lag, maar hij blijkt er 40 km onder te liggen. Net buiten mijn kaart. De R1 die ik door polen zou volgen ben ik al lang kwijt. Inmiddels fiets ik gewoon van camping naar camping met de route planner op de gps. Dit gaat prima. Gisteren had ik alleen even een probleem. De route stuurt me de Warta over met een pont die niet vaart. Dus terug rijden en via de weg 11/15 ( heel erg druk) de Warta over. Was geen andere optie. Dat waren een paar minder leuke km- ters. Na opnieuw 94 km eindelijk op de camping. Dit keer bij Nederlanders.
Vandaag een rustdag. Dus een wasje doen, boodschappen en vooral rusten en lezen.
Net als de hele week al waait er een stevige westen wind. En aangezien ik westwaarts fiets, trap ik me suf. Zonder dat ik veel op schiet.
Het landschap blijft wat saai, contact met de polen moeizaam, ze doen geen enkele poging om je te begrijpen of begrepen te worden. Een enkele keer kom je een medefietser tegen die wat meer wil weten. Want fietsen doen die Polen wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten