zaterdag 8 juli 2017

Arendsee

Zaterdag 8-7-2017
Vandaag een beetje gespeeld met een route maken in de gps. Als ik alleen begin en eind invoer ga ik via de kortste wegdus vaak de hoofdstraat. Wil ik wat anders moet ik tussenpunten invoeren. Dat had ik nog nooit gedaan. En omdat de route niet zolang was heb ik daar onderweg lekker mee gespeeld. En dat leverde een paar verrassende stukjes en plaatsjes op. Waar geen fietsroute langs komt, maar wel iets is te zien. Plaatsjes met een lange historie. Vanaf de hunnebed bouwers tot nu. En zelfs een heus museum, dat was alleen even niet open.
Sta nu bij een voormalig kuuroord. Adverteren ze nog mee. Luchtkuuroord. Klinkt luxe. Ben nog niet van de cping geweest omdat het regende. Maar heb morgen een rustdag ingelast. Fiets dan door richting Bremen. Zou in 2 dagen moeten kunnen. Ga morgen de 2e helft van de route maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten