zaterdag 30 mei 2015

Wenen

Op de fiets door Wenen

Gisteren rond 9 uur aangekomen in Wenen. Nadat de gps me heel de stad al doorstuurde ben ik toch goed aan gekomen. Wat spraakverwarring bij de camping over of ik nu kwam of wegging. Heb ik een mijn tent op gezet en ben met de stadskaart en de instructie van de receptioniste terug naar Wenen gefiets. Wenen is tot mijn  verbazing heel goed te fietsen.  Bijna overal vrijliggende fietspaden duidelijk aangegeven en fietsroutes door de stad.
De route naar de stad gaat door Prater een groot park waar de enige auto doe je tegenkomt die van de plantsoenendienst is.
Morgen ga ik verder. Als ik hiwr nog eens in de stad kom zorg ik dat ik de rondritten heb uitgezet.  Van bewgwijzering voor de fiets hebben ze nog niet gehoord.
Bang voor een gestolen fiets? Dat zal wel meevallen ze genruiken hier sloten diwe wij al minstens  10jaar niet meer gebruiken als we de fiets willen houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten